Projekt Adriawareness

Adriawareness

Projekt AdriAwareness nastao je kao odgovor na nedostatak program koji se tiču društvenog poduzetništva mladih, održivog razvoja i ekologije. Cilj „AdriAwareness Day-a“ je podizanje razine svijesti šire javnosti o važnosti društvenog poduzetništva i održivom turizmu. Kroz projekt su provedene brojne informativne i edukativne radionice. Projekt je financiran od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Proces projekta

U sklopu Dana karijera na Sveučilištu u Dubrovniku održane su radionice s mladima te panel diskusija na temu Žene u poduzetništvu. U okviru Međunarodnog dana mladih, posjetitelji su mogli iz prve ruke vidjeti izrađene prezentacije održivih modela turizma u Dubrovniku s elementima društvenog poduzetništva. Modele su osmislili studenti Sveučilišta u Dubrovniku tijekom mentorskih programa uz pomoć nastavnog osoblja Sveučilišta. Predstavljeni su i projektni rezultati te informativna brošura o projektu. Isto tako, kroz projekt su održane radionice o društvenom poduzetništvu s ciljem podizanja svijest o ovom novom obliku poslovanja koje uz kapital doprinosi i socijalno osjetljivom okruženju. U pripremi i organizaciji projekta sudjelovali su volonteri. Projekt “AdriAwareness – razvoj održivog turizma kroz društveno poduzetništvo” proveden je u partnerstvu sa Sveučilištem u Dubrovniku koje je pružilo institucionalnu potporu u vidu ustupanja prostora za održavanje projektnih aktivnosti te nastavnog osoblja koje je mentoriralo studente. Provedba projekta počela je u prosincu 2018. godine, a njegov kraj se očekuje u rujnu 2019. godine